ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΩΝ ΥΠΑΑΤ

Ηλεκτρονική διαδικτυακή Πλατφόρμα για τη διενέργεια ηλεκτρονικών διαβουλεύσεων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
  1. Διαχειριστής Ιστοσελίδας
  2. Λεπτομέρειες εφαρμογής των Δράσεων 4.1.1 «Υλοποίηση επενδύσεων που συμβάλλουν στην ανταγωνιστικότητα της εκμετάλλευσης» και 4.1.3 «Υλοποίηση επενδύσεων που συμβάλλουν στη χρήση ΑΠΕ καθώς και στην προστασία του περιβάλλοντος» του ΠAA της Ελλάδας 2014-2020
  3. Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2017
  4.  Εγγραφή μέσω email

Κατά την υποβολή του αιτήματος στήριξης, πρέπει να ισχύουν τα εξής:
1. Το σύνολο της γεωργικής εκμετάλλευσης πρέπει να έχει περιληφθεί στην Ενιαία Δήλωση Εκμετάλλευσης κατά το έτος που έχει οριστεί στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

2. Σε ότι αφορά τη Δράση 4.1.1 η γεωργική εκμετάλλευση πρέπει να έχει ελάχιστο μέγεθος παραγωγικής δυναμικότητας (εκφρασμένη ως τυπική απόδοση) τα 8.000€, σύμφωνα με την ανωτέρω Ενιαία Δήλωση Εκμετάλλευσης.

3. Όλες οι εκμεταλλεύσεις πρέπει να πληρούν τα κοινοτικά πρότυπα που τις αφορούν. Εξαιρούνται για χρονικό όριο μέχρι 24 μήνες από την ημερομηνία εγκατάστασης οι εκμεταλλεύσεις των νέων γεωργών που εγκαθίστανται για πρώτη φορά σε γεωργική εκμετάλλευση προκειμένου να συμμορφωθούν προς τις προδιαγραφές της Ένωσης που ισχύουν για τα γεωργικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της εργασιακής ασφάλειας. 

4. Συστεγαζόμενη γεωργική εκμετάλλευση πρέπει επιπλέον να έχει:
     4.1. Πάγια στοιχεία σαφώς καταγεγραμμένα και οριοθετημένα
     4.2. Λειτουργική αυτοτέλεια στην ολοκλήρωση της υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου.

5. Δεν παρέχεται καμία στήριξη, ακόμα και αν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, στις ακόλουθες περιπτώσεις:
     5.1. Σε γεωργικές εκμεταλλεύσεις των οποίων οι κάτοχοι αιτούνται τη χρηματοδότηση δαπανών για τις οποίες έχουν ήδη ενταχθεί ή/και ενισχυθεί από ίδιες ή άλλες συγχρηματοδοτούμενες δράσεις, συμπεριλαμβανομένων των καθεστώτων στήριξης του Ν. 4399/2016 (ΦΕΚ Α΄117/22-06-2016) «Σύσταση Καθεστώτων Ενισχύσεων Ιδιωτικών Επενδύσεων για την περιφερειακή και οικονομική ανάπτυξη της χώρας-Σύσταση Αναπτυξιακού Συμβούλιου και άλλες διατάξεις» όπως ισχύει κάθε φορά.
     5.2. Σε γεωργικές εκμεταλλεύσεις των οποίων οι κάτοχοι δηλώνουν ψευδή ή ανακριβή στοιχεία εκ προθέσεως προκειμένου να ενταχθούν στις δράσεις της παρούσας.
    5.3. Σε γεωργικές εκμεταλλεύσεις των οποίων οι κάτοχοι δημιουργούν τεχνητά τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την ένταξη στις δράσεις της παρούσας.
    5.4. Σε γεωργικές εκμεταλλεύσεις των οποίων οι κάτοχοι, την ημερομηνία υποβολής αίτησης στήριξης, δεν έχουν ολοκληρώσει την υλοποίηση επενδυτικού σχεδίου της γεωργικής τους εκμετάλλευσης στο πλαίσιο του Μέτρου 121 «Εκσυγχρονισμός γεωργικών εκμεταλλεύσεων» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2007-2013, και του Ν. 4399/2016 (ΦΕΚ Α΄117/22-06-2016) «Σύσταση Καθεστώτων Ενισχύσεων Ιδιωτικών Επενδύσεων για την περιφερειακή και οικονομική ανάπτυξη της χώρας - Σύσταση Αναπτυξιακού Συμβούλιου και άλλες διατάξεις» όπως ισχύει κάθε φορά.

ΔΗΜΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Σχετικά με τις συλλογικές επενδύσεις και τα συλλογικά σχήματα.
Σε όλο το κείμενο τα συλλογικά σχήματα «περνάνε» μέσα από την δημιουργία/ύπαρξη ξεχωριστής νομικής οντότητας – ξεχωριστού ΑΦΜ.
Α….Υπάρχει πραγματική ανάγκη (και δεν είναι θεωρητική – υποθετική περίπτωση) για «από κοινού επενδύσεις» δύο η περισσοτέρων γεωργών οι οποίοι δεν αποτελούν ένα άλλο νομικό πρόσωπο και δεν έχουν πρόθεση να δημιουργήσουν ένα άλλο νομικό πρόσωπο που να τους συμπεριλαμβάνει. Ενδέχεται να είναι συστεγαζόμενοι αλλά και να μην είναι. Μία τέτοια οπτική συμβάλλει στην δημιουργία οικονομιών κλίμακας καθώς και στην αποφυγή επενδύσεων εκ του περισσού. Αυτή η ανάγκη διαπερνά τόσο την Φυτική όσο και την Ζωική παραγωγή. Αναφέρω δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
Πχ εξοπλισμός δύο η περισσοτέρων γεωργών που έχουν καλλιέργεια επιτραπέζιων αμπελιών.
Πχ αμελκτήριο και τροφοδοσία σε συστεγαζόμενη κτηνοτροφική εκμετάλλευση
Υπογράφοντας ένα ιδιωτικό συμφωνητικό όπου να αποτυπώνονται τα μερίδια νομικής και οικονομικής ευθύνης θα μπορούσαν να κάνουν από μία αίτηση ο καθένας για το ποσό που του αναλογεί επί της επένδυσης??Υπάρχει κάποια πιθανότητα υποβολής αίτησης στήριξης χωρίς να δημιουργήσουν νέα νομική οντότητα?
Β…Οι γεωργοί οι οποίοι έχουν υποβάλλει ΑΕΕ 2017 και συστήνουν νομικό πρόσωπο –συλλογικό σχήμα κατά την έννοια της παρούσης (προ υποβολής αίτησης στήριξης) το οποίο δεν έχει υποβάλλει ΑΕΕ 2017 τι κάνουν? Είναι επιλέξιμο ένα τέτοιο νομικό πρόσωπο?
Τα ανωτέρω σχόλια τα αναρτώ στα άρθρα 4,5, 6,7 και 8 διότι από αυτά έχει προέλθει ο προβληματισμός
ΔΗΜΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
4.2. Λειτουργική αυτοτέλεια στην ολοκλήρωση της υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου.

H έκφραση επιδέχεται πολλές και διασταλτικές ερμηνείες.Πρέπει να αποσαφηνισθεί με λεπτομέρεια.Πως και με τι τρόπο επιτυγχάνεται στις συστεγαζόμενες??
Αγροτικός Σύλλογος Ζωϊκής Παραγωγής Δήμου Αλεξανδρούπολης Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
3. Όλες οι εκμεταλλεύσεις πρέπει να πληρούν τα κοινοτικά πρότυπα που τις αφορούν. (βλ. παράρτημα 5&6). Στο παράρτημα 6 γίνεται αναφορά και στα εθνικά πρότυπα που πρέπει να πληρούνται από τις σταβλικές εγκαταστάσεις (σελ. 114).
Προτείνεται να ισχύει η τήρηση των κοινοτικών και εθνικών προτύπων κατά το κλείσιμο του σχεδίου βελτίωσης.

Υπάρχουν κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις που διαθέτουν άδεια λειτουργίας/εγκατάστασης αλλά δεν πληρούν τα πρότυπα. Σε αιγοπρόβατα υπάρχει πρόβλημα συγκεκριμένα με τα ανοίγματα αερισμού κατά μήκος της δίρρικτης στέγης.
Σε αγελάδες κρεατοπαραγωγής υπάρχει πρόβλημα με τον χώρο/διάδρομο τροφοδοσίας κατάλληλα στρωμένος (π.χ. οπλισμό τσιμέντο) γιατί πολλές μονάδες είναι πρόχειρες (και σ’αυτές δεν επιτρέπεται το τσιμέντο). Σε αγελάδες κρεατοπαραγωγής συχνά δεν υπάρχει σύστημα περιορισμού των ζώων κατά την τροφοδοσία. Συχνά δεν υπάρχει ημι/ανοικτή νότια πλευρά.
Τέλος, υπάρχουν μονάδες που λειτουργούν με άδειες χωρίς κτίρια.
Επίσης, υπάρχουν μονάδες που δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τα προβλήματα αδειοδότησης και δεν μπορούσαν καν να κάνουν αίτηση για προσωρινή άδεια εγκατάστασης (π.χ. γιατί δεν έχουν πάρει παραχώρηση από το Δασαρχείο, είναι κοντά σε οικισμούς κλπ.).
Με δεδομένο ότι πολλές κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις μέσα από τα σχέδια θέλουν να αντικαταστήσουν ή να εκσυγχρονίσουν τον στάβλου τους, δεν έχει νόημα αυτές οι μονάδες να μην είναι επιλέξιμες.
  • Σελίδα :
  • 1


Δεν υπάρχουν ακόμα σχολιασμοί για αυτή τη ανάρτηση.
Γίνετε ένας από τους πρώτους που θα κάνετε σχολιασμό σε αυτήν τη ανάρτηση!
Λυπούμαστε, η συζήτηση αυτή την στιγμή είναι κλειδωμένη. Δεν θα είστε σε θέση να δημοσιεύσετε αυτή την στιγμή.

Στατιστικά

  1. Σύνολο Αναρτήσεων: 1123
  2. Σύνολο Ολοκληρωμένων Αναρτήσεων: 173
  3. Σύνολο Μη Ολοκληρωμένων Αναρτήσεων: 950
  4. Τελευταίο Μέλος: Διαχειριστής Ιστοτόπου
Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αναζήτηση Ανάρτησης

Επισκέπτες

Σήμερα507
Εχθές662
Αυτή την εβδομάδα3659
Αυτόν το μήνα12146
Σύνολο1574944

Ποιος είναι Online

2
Online

21 Δεκεμβρίου 2024

Συνδεσεις

Πρόγραμμα Διάυγεια  |  Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων open gov gr data gov gr

Πληροφορίες


1540 Κέντρο Εξυπηρέτησης Αγροτών 


Ο τηλεφωνικός αριθμός "1540" αποτελεί σύστημα, αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Διασυνδέεται με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και προσφέρει υπηρεσίες αυτοματοποιημένης απάντησης.

Επικοινωνία

 

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων |

Διεύθυνση: Αχαρνών 2, Αθήνα, 101 76, Ελλάδα |

Τηλεφωνικό Κέντρο: +30 (210) 212-4000 |  

Κέντρο εξυπηρέτησης Αγροτών: 1540 και το emailinfo@minagric.gr |

 

Η ταχυδρομική διεύθυνση της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι: Αχαρνών 381 & Δεστούνη 2,

Τ.Κ.: 111 43, Αθήνα.

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: