ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΩΝ ΥΠΑΑΤ

Ηλεκτρονική διαδικτυακή Πλατφόρμα για τη διενέργεια ηλεκτρονικών διαβουλεύσεων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
  1. Διαχειριστής Ιστοτόπου
  2. Διαβουλευση προδημοσιευσης για την 3η Προσκληση για την υποβολη αιτησεων στηριξης προς ενταξη στο υπομετρο 6.1 «Εγκατασταση Νεων Γεωργων» του Προγραμματος Αγροτικης Αναπτυξης (ΠΑΑ) της Ελλαδας 2014-2020
  3. Δευτέρα, 01 Μαρτίου 2021
  4.  Εγγραφή μέσω email

5. Δεσμεύσεις που αναλαμβάνουν οι δικαιούχοι

i. Να υποβάλουν και εκτελέσουν με επιτυχία επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης της γεωργικής τους εκμετάλλευσης μέχρι και τη συμπλήρωση τεσσάρων ετών από την ημερομηνία ένταξής τους στο μέτρο υποβάλλοντας αίτημα ολοκλήρωσης του επιχειρηματικού τους σχεδίου κατά τη διάρκεια του τέταρτου έτους από την ημερομηνία ένταξης. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...........................

ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΡΗΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Θα ήθελα να εκφράσουμε μερικές θέσεις και επισημάνσεις για την υπό Διαβούλευση του υπομέτρο 6.1. «ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΕΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) της Ελλάδας 2014-2020 »

Στο άρθρο 5.iii. Θεωρούμε ότι για την ΠΙΝ η αρχική Τ.Α. (και τα αντίστοιχα στρέμματα και ζωικό κεφάλαιο) θα πρέπει να παραμείνει στα 8.000,00€ και να ζητείται από αυτούς σαν ποσοτικός στόχος μια αύξηση της τάξης του 15%. Δηλαδή από τις 8.000,00€ να πάει στις 9.200,00€. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να προσμετρήσετε τις τυπικές αποδόσεις από τις επίσπορες καλλιέργειες. Η δέσμευση της παραγράφου iii) ν’ αυξήσουν την τυπική απόδοση της εκμετάλλευσης τους τουλάχιστον στα 18.000€ στην ολοκλήρωση του επιχειρηματικού σχεδίου για τους κατοίκους των Ιονίων Νήσων, είναι πολύ δύσκολη, αν όχι ανέφικτη.

Στο άρθρο 5.iv αναφέρεται υποχρέωση υπαγωγής σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ με την απόφαση ένταξη. Προτείνουμε να δοθεί χρονική τρίμηνη περίοδος από την απόφαση ένταξης για την υπαγωγή σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ.

Στο 5.vi. Ειδικότερα σχετικά με την εκπαίδευση των επιτυχόντων στις προηγούμενες προσκλήσεις έχουν διαπιστωθεί αρκετές δυσκολίες προς την υλοποίηση τους, με βασικό μειονέκτημα ότι οι εκπαιδευόμενοι θα εκπαιδευτούν εφόσον έχει περάσει μία 4/ετία, και έχουν ήδη υποπέσει σε πολλές αστοχίες που θα μπορούσαν να αποφύγουν.
Παρακαλούμε να εξετάσετε το ενδεχόμενο οι εκπαιδεύσεις να γίνονται στην αρχή της ένταξης έτσι ώστε μέσω αυτών να θα τους δοθούν κάποια βασικά στοιχεία για τις εκμεταλλεύσεις τους. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε και τα τεχνολογικά μέσα, για την γρήγορη υλοποίηση αυτών των μαθημάτων. (τηλ-εκπαίδευση, όπου αυτή είναι δυνατή). Φυσικά πρέπει να διαφοροποιηθεί και το εκπαιδευτικό πλαίσιο. Εννοούμε ότι πρέπει να μπουν μαθήματα που έχουν να κάνουν
α) με την Εφοδιαστική Αλυσίδα για τις εκμεταλλεύσεις τους,
β) με την Προώθηση των προϊόντων τους
γ) για την ορθή διαχείριση των χρηματοοικονομικών εισροών της επιχείρησης
δ) για τις προστιθέμενες αξίες του τελικού προϊόντος
ε) για την βιολογική παραγωγή και τα οφέλη της
στ) για μορφές αφομοίωσης του ενεργειακού αποτυπώματος της εκμετάλλευσης κτλ που θα δίνουν ακόμα περισσότερα εφόδια για την πορεία της επιχείρησης του αγρότη.
ζ) για τις δυνατότητες αξιοποίησης των σχεδίων βελτίωσης και των μεταποιητικών δραστηριοτήτων

Σωτήρης Κουρής
Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας
& Ανάπτυξης Υπαίθρου
Περιφέρειας Ιονίων Νήσων
ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗ ΛΙΝΑ ΜΕΛΕΤΗΤΡΙΑ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Παράγραφος 4.1.Μείωση της τυπικής απόδοσης ένταξης στις 10.000€.Οι 14.000€ είναι εξαιρετικά μεγάλο ποσό για τις ελληνικές εκμεταλλεύσεις όταν θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία σε νέους να ασχοληθούν με το αγροτικό επάγγελμα.
Δικαίωμα ένταξης και σε αυτούς που από το 2017 και μετά έχουν υποβαλλει δήλωση ΟΣΔΕ με τυπική απόδοση κάτω από 8000€.
Στην τυπική απόδη πρέπει να προσμετράται και αυτή των επίσπορων καλλιέργειών. Είναι πάρα πολύ συχνή η σπορά ή φύτευση δύο καλλιεργειών κατά την διάρκεια ενός έτους , ειδικά σε τεμάχια που μπορούν να αρδευτούν αυτό γίνεται πάντα. Είναι λάθος να μην λαμβάνεται τυπική απόδοση των επίσπορων καλλιεργειών

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5.
Η αύξηση της τυπικής απόδοσης στις δεμεύσεις των δικαιούχων κατά το έτος ολοκλήρωσης,στις 18.000€ είναι αρκετά μεγάλη και προβληματική. Μπορεί να παραμείνει η αύξηση που υπήρχε στην προηγούμενη πρόσκληση στο 10% σε σχέση με την τυπική απόδοση ένταξης.
Επιπλέον σε ότι αφορά την εκπαίδευση των νέων με τα σεμινάρια του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί και να προστεθούν και άλλα θέματα π.χ. διοίκηση αγροτικών επιχειρήσεων, marketing,κλπ

Σχετικά με τα κριτήρια ένταξης που βαθμολογούνται αυτά θα πρέπει να δημοσιευθούν οπωσδήποτε κατά την προδημοσίευση της πρόσκλησης ώστε να είναι γνωστά από την αρχή(πριν την υποβολή των δηλώσεων ΟΣΔΕ).
Δεν αρκεί να είναι γνωστή μόνο η τυπική απόδοση ένταξης.
Παράγραφος 5.iii
Καλύτερα θα ήταν κατά το έτος ολοκλήρωσης να αυξηθεί η τυπική απόδοση κατά 30% έναντι αύξησης της τάξης του 28,5% που αναφέρεται, με την προϋπόθεση να κατεβεί το ελάχιστο της τυπικής απόδοσης στα 10000€ που αναφέρεται στην παράγραφο 4.2 ήτοι να αυξήσουν την τυπική απόδοση της εκμετάλλευσης τους τουλάχιστον στα 13000€ κατά το έτος ολοκλήρωσης (σε κάθε περίπτωση να προσμετράται η επίσπορη καλλιέργεια)
Παράγραφος 5.vii
Δεν είναι εύκολο να διευκρινιστεί τι νοείται <<ευρύτερη περιοχή>> καλώ θα ήταν να αναγράφεται <<Περιφέρεια>> όπως αναφέρεται στην παράγραφο 5.viii ή τουλάχιστον στην ίδια <<Περιφερειακή Ενότητα>>
Παράγραφος 5.iii
Καλύτερα θα ήταν κατά το έτος ολοκλήρωσης να αυξηθεί η τυπική απόδοση κατά 30% έναντι αύξησης της τάξης του 28,5% που αναφέρεται, με την προϋπόθεση να κατεβεί το ελάχιστο της τυπικής απόδοσης στα 10000€ που αναφέρεται στην παράγραφο 4.2 ήτοι να αυξήσουν την τυπική απόδοση της εκμετάλλευσης τους τουλάχιστον στα 13000€ κατά το έτος ολοκλήρωσης
Παράγραφος 5.vii
Δεν είναι εύκολο να διευκρινιστεί τι νοείται <<ευρύτερη περιοχή>> καλώ θα ήταν να αναγράφεται <<Περιφέρεια>> όπως αναφέρεται στην παράγραφο 5.viii ή τουλάχιστον στην ίδια <<Περιφερειακή Ενότητα>>
Σωτήρης Κουτσομήτρος Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Στο 5.vi. αναφέρεται το κομμάτι της εκπαίδευσης . Όπως έχει φανεί απο τα προηγούμενα προγράμματα, η δομή αυτή δεν είναι αποτελεσματική αφού γίνεται πολύ αργά.

ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η εκπαίδευση να είναι 300 ώρες σε ενότητες (modules). Ο κάθε νέος αγρότης να μπορεί να επιλέγει τις ενότητες που θέλει να κάνει και το εκπαιδευτικό ίδρυμα. Η εκπαίδευση να γίνεται απο πολλά ιδρύματα και ο ΕΛΓΟ να είναι ο επιβλέπων φορέας της εκπαίδευσης . Οι φορείς που θα παρέχουν εκπαίδευση θα μπορούν να χρησιμοποιούν ιδιώτες και δημόσιους εκπαιδευτές με εμπειρία .
Οι αγρότες να είναι υποχρεωμένοι να υλοποιήσουν την κατάρτιση εντός 1 έτους απο την ένταξή τους.
Μια τέτοια εκπαίδευση θα προσφέρει χρήσιμες υπηρεσίες στους νέους αγρότες και στην Ελληνική ύπαιθρο, αφού με βάση τη γνώση οι αγρότες θα μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα τα κονδύλια που τους παρέχονται.
ΧΡΥΣΑΔΑΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Κριτήριο 5.3
Η αύξηση η οποία προβλέπεται ως ελάχιστη στο μέγεθος της εκμετάλλευσης θεωρούμε ότι είναι υπερβολική και πιθανόν να προκαλέσει κερδοσκοπικά φαινόμενα στην κινητικότητα της γεωργικής γης. Η ανάγκη εξεύρεσης γεωργικής γης για την τήρηση των δεσμεύσεων του προγράμματος είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε στρεβλώσεις της αγοράς γης.
Το ελάχιστο κατώφλι του 10% που υπήρχε στο προηγούμενο πρόγραμμα θεωρείται επαρκές.
5.ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ
Διαφωνούμε με τη δέσμευση της παραγράφου iii)ν’ αυξήσουν την τυπική απόδοση της εκμετάλλευσης τους τουλάχιστον στα 18.000€ στην ολοκλήρωση του επιχειρηματικού σχεδίου για τους κατοίκους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου όπως και σε κάθε νησιωτική περιφέρεια, για τους ίδιους λόγους που αναφέρονται στο κριτήριο επιλεξιμότητας 4.2., αφού ο στόχος αυτός είναι ανέφικτος.
5. Δεσμεύσεις που αναλαμβάνουν οι δικαιούχοι:
i. Να υποβάλουν και εκτελέσουν με επιτυχία επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης της γεωργικής τους εκμετάλλευσης μέχρι και τη συμπλήρωση τεσσάρων ετών από την ημερομηνία ένταξής τους στο μέτρο υποβάλλοντας αίτημα ολοκλήρωσης του επιχειρηματικού τους σχεδίου κατά τη διάρκεια του τέταρτου έτους από την ημερομηνία ένταξης.
a) Να αλλάξει επί το ορθότερο και επί το σαφέστερο η έκφραση «μέχρι και τη συμπλήρωση τεσσάρων ετών από την ημερομηνία ένταξής τους στο μέτρο υποβάλλοντας αίτημα ολοκλήρωσης του επιχειρηματικού τους σχεδίου κατά τη διάρκεια του τέταρτου έτους» διότι αυτοαναιρείται πχ συμπλήρωση τεσσάρων ετών στις 31/3/25 και αίτημα ολοκλήρωσης στις 29/3/25? Αφού το έτος ακολουθεί την επέτειο της απόφασης ένταξης και όχι την ημερολογιακή
b) Να διευκρινιστεί για την ύπαρξη η όχι της δυνατότητας εκτέλεσης του επιχειρηματικού τους σχεδίου σε τρία έτη
1) Το πρόγραμμα να έχει διάρκεια 8 έτη
2) Να υπάρχει εκτός του ΟΣΔΕ και μισθωτήρια απλά 8 ετούς διάρκειας
3)Να προσφέρεται κίνητρο για την κλειστή καλλιέργεια οινοποιήσιμου αμπελιού πχ να μπορεί να καλλιεργήσει στην μελλοντική κατάσταση 20-40 στρέμματα οινοποιήσημο αμπέλι
4)...Να λαμάνεται υπόψιν η επίσπορη καλλιέργεια
Nτίνος Μακάς
γεωπόνος από Λάρισα
Παραπομπές
  1. http://pconsult.minagric.gr/index.php/el/103-diavouleysh_ypometro6-1/1472-artho5_ypometro6-1
  2. http://pconsult.minagric.gr/index.php/el/103-diavouleysh_ypometro6-1/1472-artho5_ypometro6-1
ΓΙΩΡΓΟΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
κατι ακομα απο εμενα. ενας ο ποιος θελει να κανει μια σωστη αρχη με δενδροκαλλιεργεια και σε νεες καλλιεργειες ανθεκτικες στις αλλαγες του κλιματος κτλ στιην ουσια με ολα αυτα τα καλα και τους στοχους που βαζει η ευρωπαικη ενωση και το συγκεκηριμενο προγραμμα πως θα μπορεσει να τα βγαλει περα με 35000 χιλιαρικα οταν μονο για την εγκατασταση και αναπτυξη των δενδρυλλιων μεχρι να παρει την πρωτη εστω παραγωγη για να καλυψη τα εξοδα του χρειαζονται 4 χρονια και σε αυτο το διαστημα θα χρειαστει ολοκληρωτικα αυτο το ποσο των 35000.!
τωρα πως θα ζησει αυτος ο ανθρωπος με μηδενικο στην ουσια εισοδημα τα επομενα 5-6 χρονια μεχρι να παρει παραγωγη που να του προσφερει προσωπικο εισοδημα? πως λοιπον τον υπουργειο εχει ως προυποθεση το 50% του ειδηματος τουλαχιστον να ερχεται απο την αγροτικη δραστηριοτητα? οταν απο την αγροτικη του επενδυση στα πρωτα 4-5 χρονια το εισοδημα θα ειναι μηδενικο! στην ουσια μου λεει το υπουργειο να παω και να δουλεψω καπου αλλου αλλα στην μαυρη....
στην ουσια λοιπον οι στοιχοι του προγραμματος και το οικονομικο πλανο του ερχονται σε ακραια αντιδιαστολη!!!!
δεν μπορει να γινει ετσι ηλικιακη ανανεωση στον αγροτικο τομεα λυπαμαι πολυ...κατα επεκταση το προγραμμα αφφορα ανθρωπους που εχουνε χρηματα στην ακρη για να επενδυσουνε και να φανε ή παιδια γεωργων που θα κανουνε μεταβιβαση γης απο τον πατερα στο γιο μονο και μονο για να παρουνε το πριμ!
για μενα θα πρεπει να απαγορευτει απ οτο προγραμμα η δαδοχη απο παλαιο αγροτη πχ πατερα , σε νεο αγροτη πχ γιο! παρα μονο στην περιπτωση που ο παλιος αγροτης βγει στην συνταξη....
ΓΙΩΡΓΟΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
μπορει να μου εξηγηση καποιος εδω μεσα ποσες περιπου ειναι οι ενισχυσεις σε ευρω που μπορει να περνει καποιος ανα στρεμμα? απο αυτα που ξερω εγω για να μπορεσει να παρει καποιος ενισχυσεις πανω απο 5.000 θα πρεπει να εχει πανω απο 100 στρεμματα ανα μεσο ορο..αν τωρα το υπουργειο προωθει την δενδροκαλλιεργεια και μαλιστα απο οτι φενεται νεες καλλιεργειες, ερχεται το ερωτημα ποτ θα βρει καποιος 100-120 στρεμματα και μαλιστα δενδρωνες? με τι λεφτα? με τα 35 χιλιαρικα θα τα κανει ολα αυτα?
ας μου πει καποιος αν κανω λαθος μηπως και με 10-15 στρεμματα μπορεις να εχεις ενισχυσεις 5000 ευρω?
Στο 5.vi. αναφέρεται το κομμάτι της εκπαίδευσης των επιτυχόντων (επαγγελματικά προσόντα ). Θα πραγματοποιηθεί από τον ΕΛΓΟ όμως με γνώμονα τις εκπαιδεύσεις που πραγματοποιούνται αυτή την στιγμή στους επιτυχόντες του προηγούμενου προγράμματος έχουν διαπιστωθεί αρκετές δυσκολίες προς την υλοποίηση τους, με βασικό μειονέκτημα ότι οι εκπαιδευόμενοι θα εκπαιδευτούν εφόσον έχει περάσει μία 4/ετία, και έχουν ήδη υποπέσει σε πολλές αστοχίες που θα μπορούσαν να αποφύγουν.
Θεωρούμε ότι πρέπει να γίνει με κάποια διαφοροποίηση ως προς την υλοποίηση. Προτείνουμε τα μαθήματα αυτά, που θα παρακολουθήσουν οι επιτυχόντες και θα τους δώσουν κάποια βασικά στοιχεία για τις εκμεταλλεύσεις τους να γίνονται στην αρχή της υλοποίησης του προγράμματος. Μπορούμε να εκμεταλλευτούμε και τα τεχνολογικά μέσα, για την γρήγορη υλοποίηση αυτών των μαθημάτων. (τηλ-εκπαίδευση, όπου αυτή είναι δυνατή). Φυσικά πρέπει να διαφοροποιηθεί και το εκπαιδευτικό πλαίσιο. Εννοούμε ότι πρέπει να μπουν μαθήματα που έχουν να κάνουν
α) με την Εφοδιαστική Αλυσίδα για τις εκμεταλλεύσεις τους,
β) με την Προώθηση των προϊόντων τους
γ) για την ορθή διαχείριση των χρηματοοικονομικών εισροών της επιχείρησης
δ) για τις προστιθέμενες αξίες του τελικού προϊόντος
ε) για την βιολογική παραγωγή και τα οφέλη της
στ) για μορφές αφομοίωσης του ενεργειακού αποτύπωματος της εκμετάλλευσης κτλ.που θα δίνουν ακόμα περισσότερα εφόδια για την πορεία της επιχείρησης του αγρότη.
Γιάννης Βαΐδης (Γεωπόνος ΑΠΘ / Μελετητής) Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
5.vi. Είναι καλό, στα σεμινάρια να εισαχθούν σύγχρονα μαθήματα Επιχειρηματικότητας, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Μάρκετινκγ & Πωλήσεων, μιας και η ενασχόληση με την γεωργία δεν θα πρέπει να θεωρείται ως αναγκαστική ή έσχατη επιλογή, αλλά να αντιμετωπίζεται ως επιχειρηματική ευκαιρία. Και μια επιχείρηση για να είναι βιώσιμη, θα πρέπει να διαθέτει και τις βασικές/στοιχειώδεις γνώσεις στα παραπάνω γνωστικά αντικείμενα.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΝΤΟΣ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ , ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΕΙ ΔΙΟΤΙ ΑΦΕΝΟΣ :
- Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ , ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ
- ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΝΕΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ (ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΠΡΟΕΓΚΡΙΣΗΣ) ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΣΧΕΔΟΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟΥ,ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΚΛΠ) . ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 1 ΕΤΟΥΣ (ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΙΣΧΥΣΕΙ) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
1. ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ (ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ) ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ
Ή ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
2. ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΝΤΟΣ 1 ΕΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΝΤΑΞΗ.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΞΩΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ:ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΖΗΤΗΘΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ.
ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΟΗΘΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΕΔ . ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ .
ΓΙΑ ΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΑΓΡΟΤΗ ΔΕΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ (ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΩΣ ΕΞΩΓΕΩΡΓΙΚΟ) ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ.
ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΑΝ Ο ΟΑΕΔ ΚΡΙΝΕΙ ΠΩΣ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΓΕΩΡΓΟΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΑΑΤ . ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΡΩΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΑΤ ΓΙ ΑΥΤΟ.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΤΩΝ 18.000 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ :
1. ΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Τ.Α. ΕΠΙΣΠΟΡΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ) ΚΑΙ
2. ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΩΝ ΣΕ ΟΡΕΙΝΕΣ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Η ΥΠΑΓΩΓΗ Ή ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΠΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΤΩΡΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ΠΡΟΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. 6.1 ΤΟΥ ΥΠΑΑΤ , ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΠΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΓΕΩΡΓΟΣ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΕΞΩΓΕΩΡΓΙΚΟΙ (Ή ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΟΙ ΠΛΗΝ ΝΕΩΝ ΓΕΩΡΓΩΝ ) ΚΑΔ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ;
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΓΕΩΠΟΝΟΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
5. iii. Η τελική τυπική απόδοση των 18.000 ευρώ είναι ιδιαιτέρως υψηλή ως στόχος. Εφόσον όμως έχει αυξηθεί το ποσό ενίσχυσης του μέτρου, τότε θα ήταν πιο εφικτή και λογική τελική τυπική απόδοση της τάξεως των 12.000 ευρώ. Περιφέρειες όπως του Βορείου Αιγαίου με μονοκαλλίεργεια ελιάς και ελάχιστες αροτραίες εκτάσεις δεν είναι δυνατό να επιτύχουν μεγαλύτερους στόχους τυπικής απόδοσης σε μία τριετία. Όσον αφορά την κτηνοτροφία δεν υπάρχουν επαρκής και παραγωγικές εκτάσεις βοσκοτόπων για τη στήριξη πολλών και μεγάλων κοπαδιών αιγοπροβάτων και βοοειδών.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Αποδεκτός Σχολιασμός Pending Moderation
Επισκέπτης
Δεν θα πρέπει να είναι υποχρεωτικό να παραμείνει κάποιος στο κανονικό καθεστώς για να μην απενταχθεί από το πρόγραμμα.
  • Σελίδα :
  • 1
  • 2


Δεν υπάρχουν ακόμα σχολιασμοί για αυτή τη ανάρτηση.
Γίνετε ένας από τους πρώτους που θα κάνετε σχολιασμό σε αυτήν τη ανάρτηση!
Λυπούμαστε, η συζήτηση αυτή την στιγμή είναι κλειδωμένη. Δεν θα είστε σε θέση να δημοσιεύσετε αυτή την στιγμή.

Στατιστικά

  1. Σύνολο Αναρτήσεων: 1123
  2. Σύνολο Ολοκληρωμένων Αναρτήσεων: 173
  3. Σύνολο Μη Ολοκληρωμένων Αναρτήσεων: 950
  4. Τελευταίο Μέλος: Διαχειριστής Ιστοτόπου
Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αναζήτηση Ανάρτησης

Επισκέπτες

Σήμερα1092
Εχθές662
Αυτή την εβδομάδα4244
Αυτόν το μήνα12731
Σύνολο1575529

Ποιος είναι Online

1
Online

21 Δεκεμβρίου 2024

Συνδεσεις

Πρόγραμμα Διάυγεια  |  Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων open gov gr data gov gr

Πληροφορίες


1540 Κέντρο Εξυπηρέτησης Αγροτών 


Ο τηλεφωνικός αριθμός "1540" αποτελεί σύστημα, αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Διασυνδέεται με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και προσφέρει υπηρεσίες αυτοματοποιημένης απάντησης.

Επικοινωνία

 

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων |

Διεύθυνση: Αχαρνών 2, Αθήνα, 101 76, Ελλάδα |

Τηλεφωνικό Κέντρο: +30 (210) 212-4000 |  

Κέντρο εξυπηρέτησης Αγροτών: 1540 και το emailinfo@minagric.gr |

 

Η ταχυδρομική διεύθυνση της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης είναι: Αχαρνών 381 & Δεστούνη 2,

Τ.Κ.: 111 43, Αθήνα.

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: